sâmbătă, 17 mai 2008


Femeile din Beiuş au fost invitate

de Organizaţia Femeilor Liberale

şi de Adrian Domocoş, candidat la funcţia de primar al municipiului Beiuş

să participe la aniversarea a patru ani de la înfiinţarea Organizaţiei Femeilor Liberale Beiuş

Prezentarea programului a fost făcută de doamna consilier Rodica Monenciu



A fost invitată şi doamna Claudia Vlaş, fondatoarea organizaţiei, în prezent preşedinta Agenţiei Naţionale pentru Egalitate de Şanse.

Invitata specială doamna doctor Ela Ştef a prezentat un material privind importanţa contracepţiei şi planificarea familială.


În final s-au extras biletele câştigătoare la tombola organizată de către gazde.





Un comentariu:

Anonim spunea...

Interesant si costructiv pentru toate femeile indiferent de culoarea politica.
Sunt din alt partid si am fost invitata ca femeie sa particip la acest seminar si chiar am fost incantat de discutiile purtate.
Mi-as dori sa fac parte si eu dintr-o organizatie asa puternica dar noi suntem doar o masina de vot de care partidul isi aduce aminte doar in preajma alegerilor.
Imi pare rau pentru unii dar nu pot decat sa felicit OFL Beius.