luni, 2 iunie 2008

La o primă centralizare a voturilor se vede că Adi Domocoş a fost preferat de majoritatea alegatorilor beiuseni care s-au prezentat la vot. Campania curată (pe care personal aş fi dorit-o mai incisivă) dusă de Adi Domocoş şi echipa sa de consilieri a arătat oamenilor că există o speranţă de schimbare pentru oraşul nostru. Ne aşteaptă două săptămâni de atacuri dure din partea adversarilor aşa că fac apel la toţi simpatizanţii să fie alături de noi în continuare!
Beiuşeni, vă mulţumim pentru încrederea arătată!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru rezultate. Dar nu pot sa nu am cateva comentarii. Campanie curata zici? Cum poti s-o numesti campanie curata, cand la concertul organizat de PNL au fost prezentate poze din seria "ASA NU", cand actualul primar al Beiusului a fost atacat in mod nedrept. Am fost acolo, am ascultat cu atentie speech-ul. Ma asteptam ca Adi Domocos sa vorbeasca de proiecte, de planuri de viitor, dar nu.. nu s-a vorbit despre asemenea lucruri. Nu s-a facut decat sa se improaste cu noroi in actuala conducere a Beiusului. Si culmea, va credeti mai buni decat cei care sunt acum. Am batut tot orasul, si n-am vazut nici un banner/afis pe care sa fie trecute proiectele cu care Domocos vrea sa ia primaria. Si vorbesti de campanie corecta? E normal ca atunci cand cei de la PSD sunt in campanie prin cartiere, cativa oameni de la PNL sa vina sa-i bruieze? E fair-play? Nu e nenicule. Si culmea, va credeti mai buni decat ei! Ei bine, nu sunteti, in frunte cu Cornel Popa, care la concert a repetat de vreo 10 ori, de parca era in transa "VOTATI PNL", care n-a vorbit despre nici un proiect pentru Beius, un proiect care sa-mi faca mie viata mai buna in Beius. Si vreti la primarie? Ntz. Am fost acolo, aveati posibilitatea sa ma faceti un sustinator si un votand al lui Domocos, dar eu nu sunt impresionat de desfasurari de forte si bani, concerte, sarbatori campenesti si teatru pentru copii. Nu, eu vreau proiecte, vreau oameni seriosi, sali de sport, canalizare in tot orasu, atragerea de investitori. Stiti ceva despre astea? Sau nu stiti decat sa improscati cu noroi in contracandidati?

P.s.: Sunt curios daca veti avea taria de caracter de a aproba acest comentariu. Da, stiu, e semnat de un anonim, la fel cum toate postarile de pe blogul dvs. sunt semnate de anonimi.

Anonim spunea...

Eu sunt un "Penelist de serviciu" mai dezordonat dar voi incerca sa-ti raspund pe scurt la fiecare din nelamuririle tale:
-e o campanie curata pentru ca nu am atacat direct pe nimeni, am aratat aspecte ale Beiusului pe care dorim sa le corectam (poti s-o consideri punct din program!)
-nu l-am atacat pe actualul primar, am atentionat doar simpatizantii prezenti sa nu se lase amagiti de promisiuni (unele, cum ar fi "scutirea de la intretinere pe o luna" fiind chiar ridicole)
-s-a vorbit despre nenumarate planuri de viitor pentru Beius si ele pot fi regasite pe pliantele noastre, cel mai mult imi place acela despre construirea unui parc industrial dar ele sunt mult mai multe si nu se pun pe bannere sau afise (e o practica publicitara prezenta si la ceilalti candidati) iar daca n-ai avut acces la pliantele PNL vom remedia cat de curand asta. Voi studia si filmul facut la spectacol, eu tin minte ca s-a pomenit de planurile viitorului primar.
-am fost prea ocupati cu propria noastra campanie ca sa mai mergem sa sabotam campaniile altora. De ce crezi ca huiduielile la adresa lui Odo purtau marca penele?
-la punctul asta ai dreptate, fiind campania PNL la un spectacol organizat de PNL un membru marcant al PNL trebuia sa urce pe scena sa strige "Hai Rapidu"!
-imi plac dorintele pe care ti le exprimi in final, par copiate punct cu punct din programul lui Domocos, daca nu ma crezi citeste aici http://bp0.blogger.com/_KP6S50j1ASE/SCNWx8F4jUI/AAAAAAAAAUc/3Iol5C0Om5w/s1600-h/scan10001.jpg
-si am ajuns la PS-ul in care-ti exprimi teama ca vei fi cenzurat, n-ai de ce sa te temi de asta atat timp cat vei pastra un ton civilizat (poate prea grabit in a aduce acuzatii dar probabil e de vina varsta)
Sunt postari care au adunat si 130 de comentarii si daca le vei citi vei vedea ca nu toate spun de bine dar n-au fost sterse asa ca teama ta n-are temei (asta daca vei pastra un ton civilizat!)
Si in final repet ce s-a mai spus pe blogul asta - nu suntem anonimi, suntem "Penelisti de serviciu" si daca doreste sa ne cunoasca cineva il asteptam cu o adeziune!

Anonim spunea...

Bravo! Bravo! Bravo! penelistilor sper sa castiga-ti si Beiusul!
Vrem schimbare ne-am saturat de Odo mincinosul, iar daca s-a spus cate ceva despre actuala administratie locala vreau sa va spun ca acesta va doar inceputul.
Nu te lasa intimaidat Adi. Vei castiga!

Anonim spunea...

Personal mi-ar place sa va vad mutrisoarele daca iese odo in turul 2. atunci am avea o primarie cu adevarat colorata. rosu, galben, portocaliu.
Ati promis, ati convins. Dar va fi vai de fundul vostru daca nu faceti ce ati promis: parc industrial, 2 puturi geotermale(chiar vreau s-o vad si pe asta), sosea de centura. VA FI VAI DE VOI DACA NU FACETI ASTEA! Si bineinteles curatenie. Ma indoiesc oricum. Si mai sper ca nu veti fi aroganti in acordarea a tot felul de posturi.

Anonim spunea...

@penelist (simpatizant)
- Din cele 10-20-30 de minute in care Dl. Domocos a vorbit la concert, eu nu l-am auzit sa pomeneasca ceva de vreun parc industrial, puturi geotermale, sau mai stiu io ce. Tin minte ca s-au pus pe un panou niste poze, care nu se vedeau deloc bine, din beius, din seria "ASA NU", dupa care a tinut o cuvantare in care ne-a vorbit cum am fost amagiti, mintiti etc. Si cum ca lucrurile se vor schimba. Ei bine.. pe mine nu m-a convins.

Si da, am gasit dupa prima postare, pliantul scanat aici pe blog, pliant pe care nu l-am mai vazut pana acum, dar asta nu inseamna ca e vina PNL-ului sau a DL. Domocos.

Ca si o concluzie, daca veti castigat, pentru ca e foarte probabil s-o faceti, sper doar sa va tineti de cuvant. Din pacate de data asta nu m-ati convins sa va votez, poate cine stie, peste 4 ani :)

Toate cele bune.

Anonim spunea...

E foarte interesant ca penelistii sunt amenintati ca va fi vai de ei daca nu-si respecta promisiunile dar n-am vazut pe nimeni cerandu-i socoteala lui Odo pentru minciunile zilnice!
Sper ca o veti face acum cu votul vostru!

Anonim spunea...

vreti sa fiu sincer? sa mai fure si altii ca de odiosul m-am saturat, cat a furat
hai glumesc
am avut o discutie azi cu persoane , nu din beius, ci de pe langa
sustineau cu tarie ca becali ce om bun si darnic e, cate si mai cate a dat si a facut
nu conteaza moralitatea, nu conteaza comportamentul, nu conteaza scopul
nu conteaza nimic
a dat si gata
ca totul e reclama platita, nu conteaza
moment de publicitate......
asta le place, asta le da
daca nu conteaza nimic
de ce nu? hai adi, jos cu odo, jos comunistii
bravo adi, macar ai incercat sa ne convingi
si pt asta te votam
sa crape cine nu voteaza la fel

Anonim spunea...

Daca nu cunoshti programul lui Adi vezi filmuletzul "PNL-isti in Vlaicu"-o prezentare mai detailata a programului.